Onsdag

Tycker om onsdagar. Då blir de snart helg. Man ska bara genomlida torsdag så är de fredag sen. Skönt.
Idag har vi haft kemi föreläsning från halv 9- prick kl 12. Ja inger ska minsann prata på till sista minut.
Fattade inte ett skvatt vad hon pratar om. Sen lunch, sanna & jag gick till bibloteket och tog en välbehövlig paus från kemin. Sen Kemi lektion. Fick jobba lite själva, så de klarnade faktiskt lite. Slutade kl 3. Satta mig ensam i biblioteket och pluggade. Då var de inte alls lika svårt, bara inger som babblar ihop allt.
Tog bussen in till stan och mötte helena. Vi gick med raska steg till Livskraft och pumpade.
Skööönt. Orkade inte på RPM, så åkte hem och pluggade ikapp lite istället. Känner att jag är med lite mer nu iallafall.
Bara matten som hakar efter lite.
Imorgon är det torsdag och jag ska åka hem till skogen. Skönt. En fullspackad helg som vanligt.
Torsdag - skola, hem till boda & sen iväg och träna med mamma & ev. Carro. Yeah.
Fredag - upp & springa om vädret tilllåter, sen in till stan & klippa mig. Med André till challa & träna lite mer. Göra mig iordning och sen fest. Jaaaa Med alla mina vänner, Micka är hemma. Sara förhoppningsvis ledig, tyvärr jobbar elin men hon kan vara med o äta lite mat och prata skit osv. Sen ska Carro ut i Afrika öckså, Niceeee.
André min personliga chafför hämtar mig och hem till boda. på lördag ska vi åka pulka. Yeeeah. Man blir 3 år igen och de är kul.  Höhöhööö.

Nej nu ska jag ha frukstund + en kaffekopp. perfekt avslut på dagen.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback