NÖKnjpö

Jag hatar rubriker. Men iallafall så har jag pallrat mig iväg och tränat. Jag ville inte, men gjorde det ändå. Tur va de. För fy tusan va skönt de va. Kom hem och åt yoghurt o musli, nu lagar ja matlåda. Lax-sallad. Jag kommer hata lax efter de här året. typ de enda jag äter. Men de är gott.
Nu ska jag packa väskan, efter jag sett på du blir vad du äter.
Sen ska jag sova.. Kroppen är riktigt sliten efter mina 6½ timmars träning den här veckan. & de är ju 3 dagar kvar :) Och nät man är i skogen måste man springa lite i skogen.
Imorgon kommer jag ha en skit dag. Kemi föreläsning 08:30- 12:00 lunch 13:00-? Fysik labb. Men de lär ta ett par timmar. Förhoppningsvis kan ja komma med tåget som går vid 5....
Men de märks.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback