Måååndag.

Ja, så var det måndag igen. Veckorna bara flyger förbi, snart är de tenta dags. Måste börja plugga på riktigt nu.
Var bara lite fuskigt när jag lämnade andré i min mjuka och varma säng i morse. För att bege mig till skolan och ha kemi föreläsning. Bläää. Men överlevde även denna gång. Åkte hem och åt lunch med andré, han åt iof frukost.
Nu har jag skjutsat han till tåget och ska försöka hinna plugga lite innan jag ska iväg o köra dubbelpass.
(jag syndade och åt godis igår, jag som sa till mig själv att aldrig mer äta av den varan eftersom jag gick upp närmare 3 kilo under helgen, måste varit ölen) hahaha. Men ska väl återfå min normala vikt snart. Typ imorgon. Hopppas.
Sen försökte jag parkera förut.. Jag är seriöst sämst på det. Jag kan inte. Inte när man ska fickparkera iallafall.
Så jag ställde min bil lite längre bort. Men sen när jag kom in fick jag dåligt samvete för att jag ställde den för långt bort,va tvungen att byta parkering, Ut och greja igen. Svårt när man får dåligt samvete över allt.
Jag måste sluta med det, jag får dåligt samvete när jag inte hinner plugga, dåligt samvete över att jag sover för länge på helgerna, dåligt samvete för att jag äter godis typ en gång i veckan, dåligt samvete över att ja inte tränar nog, dåligt samvete över att jag inte hinner träffa mina vänner, dåligt samvete över att jag inte kan parkera min bil ordentligt... jaa jag får helt enkelt dåligt samvete väldigt lätt.
haha, de ska bli mitt nyårslöfte. Sluta få dåligt samvete över allt...

men för att inte få dåligt samvete ska jag iallafall plugga lite nu :)

Kommentarer
Postat av: elin

Postat av: elin

du måste helt enkelt sluta få dåligt samvete :p

2009-02-23 @ 17:06:16
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback