Lördag

Idag har jag haft en rot dag, som mamma brukar säga. Har legat i sängen o myst med andré mest hela tiden.
Men nu är jag hemma i skogen och gör omöjligt ännu mindre saker. Men jag har haft en hård vecka och förtjänar lite slappande.
Igår hade vi jobbig skoldag. Kemi lektion i 3 ½ timme. Jag höll på att vilja strypa min lärare, hon slutade aldrig att prata.
Fick lunch, åt min sallad. Men sen hade HannaMaria bakat semlor åt oss. så de förgyllde min dag.
Hade fysik labb. Helna, Sanna & jag blev klara först. Vi ville inte vara kvar o var superduper effektiva.
Så jag hann med tåget hem halv 4. Men de blev försenat lite då o då eftersom vi mötte tåg på vårat spår eller nått.
Sen så var det tull män på tåget som kollade narkotika. Killen som satt bredvid mig gav mig lägesrapporter under resan. Han såg att de tog en iallafall.
Kom till charlottenberg vid halv 6. Extremt trött. åt middag med familjen Lilloe-Larsen. Sen åkte jag & andré och köpte godis. Eftersom jag är tillsamans med en sockerberoende man så resulterade detta i den största godis påse jag någonsin sett.
Köpte film och hade mysfredag. Somnade efter ett tag då jag buttat på andré X antal gånger för han låt som en mini gris.

Nu ska jag hitta på nån god efterrätt att göra till min kära mor & far. Fast mest är det väl jag som vill ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback