HO

Ett lite tipps: drick inte kaffe innan ni ska sova. Jag har haft mitt livs värsta natt. Jag har dunder huvudvärk och är helt slut i kroppen. Beror antagligen på att jag sovit sisådär 2 timmar totalt i natt. Sen upp till skolan. Kom dit som en zombie, sanna undrade vad som hade hänt med mig. Och när beskedet om försenad lärare kom, var jag inte sen med att fatta beslutet om att åka hem till skogen. Kom hem halv 10, la mig i mamma & pappas säng, drog ner rullgardinerna och hade en mjuk filur vars namn Elis bredvid mig. Somnade skönt. Men bara till 11. Vill verkligen kunna sova i natt!!
Ska iväg o träna med mamma sen. Blir nog ett ganska lugnt pass för min del. Om ja inte piggnar till snart!
Men ska plugga lite matte så ordnar det sig nog. Inget kaffe för min del idag! OOoh no.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback