Happy happy day

Har en enormt bra dag idag. Eller den började inte så bra. Fick gå upp kl 6, ´jag som precis vant mig vid att gå upp kvart över 7. Fick åka tåg länge eftersom de blev försenat lite här o där. När jag kom till K-stad liiite försent ser jag min buss gå precis framför näsan på mig. Men sen kom de en nästan direkt efter, så kom inte såå sent till matten ändå.
Varför jag är glad beror nog på många olika saker. Men att de är sol gör de inte sämre, mycket bra väder today.
Sitter & dricker kaffe (eller med häller i mig) och äter appelsin och pluggar matte D. Inte ens de får mig på dåligt humör.
Jag är väldigt glad idag.
Igår va också en bra dag. Jag hämtade André från Tiki i lördags natt. var i Arvika kl 2. tiden gick och ingen andré kom. när jag väntat i 40 min. kom en glad liten gosse med en stor pizza i handen. Ja mat går framför allt.
Sov i skogen. Igår så åkte vi till Challa igen. (har utnyttjat mitt busskort rejält den här helgen) Vi hade brottningsmatch bakade kakor och jag blev dödstrött och somnade kl 10.
Nu ska jag plugga till halv 4, sen iväg och köra dubbelpass. Pump + stepp. Hem och plugga lite till.

Imrogon är det tisdag och vi har fysik hela dagen lång,. Sen lite träning & sen bugg på kvällen.
Onsdag bjuder på en helvetes dag i skolan. halv 9- halv 5. Men funderar på att smita kl 4 så jag hinner träna med Helena. Pump. Sen ska vi ha hudvårdsparty hos helena.
Torsdag,. kort skoldag men ska försöka sitta kvar liiite iallafall. en springtur om vädret tillåter. Sen kommer nog Moa och vi ska tillsamans med mina vänner i K-stad ta oss ett par öl efter en hård vecka.
På ferdag ska jag & moa shoppa. Har jag bestämmt. Och sen hem och på Afterwork med Elin & Sara. Sen förhoppningsvis träffa André :)

Nej ska räkna lite trigonometri. Ojojojojojjj
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback