GHuol

Ja, jag hinner inte blogga. Jag far runt så mycket att jag knappt hinner sitta still käns det som.
I torsdags så var vi ute i K-stad och dansade så svetten rann. Mycket rolig kväll.
Igår shoppade jag, moa & hannamaria lite. Innan jag och moa begav oss hem mot arvika.
Fikade med andré, åkte med han hem till charlottenberg. Sen till arvika med tåg och mötte moa & elin.
Vi gick på afterwork och pratade massa. Kul. Sen hem till Boda, träffade mamma & pappa.
Myste i soffan osv. Sen halv 1 på natten blev jag taxi åt min käre pojkvänn som var ute på rajraj i arvika.
Fick även det trevliga nöjet att skjutsa hem viggan till Furtan. Har aldrig haft så kul i en bil med 2 lagomt fulla
killar som höjde ljudnivån ganska rejält. Åkte senare vidare till charlottenberg. Blev sittande hos andrés granne
till kl 3 på natten. Jag var måttlig road av samtalsämnena; gitarrer & tvapparater.
Idag så vaknade vi 10, grejade lite och sen iväg & köpa blommor. Vidare till Gunnarskog
och hälsade på mormor o morfar. Var där i några timmar innan vi fortsatte till Arvika.
Handlade lite mat, sen hem till boda igen. In med alla hjärtansdags blommor till farmor o farfar.
& nu är jag hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback