Fredag

Älskar att vara ledig på fredagar. Helgen blir så mycket längre då. Nu är jag återigen utvilad. Somnade halv 10 igår, sov som en stock tills  nu. Det är 12 timmars sömn. Nu är jag ikapp igen.
Nu ska jag sätta mig o plugga lite. Sen till farmor o farfar och hälsa på innan jag åker in till stan och ska klippa mig!
Skönt o få en normal lugg igen. Den är lååång. Sen ska jag till Challa, träna och göra mig iordning inför kvällen.
Åka in till stan och till Sara. IiiiiiIi. Ska bli så kul o få se micka igen. Inte sett henne på en måndad nu! Tooo länge.
Sen blir de Tiki för hela slanten. Länge sen jag var ute nu, så de är dags. Tror de kommer bli så bra så.
Sen kommer André som har ansvar för att alla kommer hem säkert ikväll och skjutsar hem oss.
Tror de kommer bli en mycket bra dag. Förrutom att jag ska plugga matte nu... Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback