20:12

Ja så blev de kväll också. Jag har hunnit med en Kemilabb. Jag & Sanna ska nog bli kemister för vi tycker det är sååå roligt med Kemi, eller inte. Skjutsade hem henne (va nära att glömma bilen på skolans parkering & ta bussen hem)
När jag kom hem åt jag knäckebröd. Gott. Måste säga att knäckebröd är helt klart underskattat!
Sen tog ja bussen in till stan. Promenarade bort till Livskraft.
Pumpade & steppade. Älskar när man får den där känslan när man tränar. När svetten rinner i ansiktet och man är så slut i kroppen att man inte orkar mer. Men så kommer den där bra låten och man ger lite till och instruktören puschar en lite mer. Så man klarar de även fastän pulsen är i 240 och man flåsar som en gris.
Åkte hem. Bussen körde fel. haha. Men tillslut kom den på vart den skulle,.
Har lagat matlåda. Tonfisk & pasta. Från min & saras kokbok. Får avnjutas imorgon den. Blev jätte mycket så får väl äta de hela veckan. hahaa.
Nu är de meningen att jag ska plugga fysik. Liiite iallafall.


Imorgon är det tisdag. Då ska jag ha matte & fysik. Sen träna med Helena. Sen Bugg kurs, Sen är dagen slut.

Så det så.

Kommentarer
Postat av: elin

det blev aldrig att ni sålde den eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback