Vilken dag!

Började bra! Var positiv.
Cyklade - ramlade och skrapade upp handen & fick hål i knät på mina fina peakbyxor :(
Lite komiskt såg det nog ut. Men ändå.
Var i skolan till kvart över 3. Lååång dag.
fast var mest tjöt i bibloteket :P
Hemma & ätit tonfiskröra med ris. Gott. låter inte gott men de var det.
Nu ska jag plugga matte. Hinner inte träna eftersom jag tjatade bort mina plugg timmar i bibloteket.
Så nu får jag mitt straff. hehe. Men har tränat 5 dagar i rad så kroppen ville kanske vila lite också.
Pratade precis med André. Tror fasiken jag ska åka hem ¨på onsdag ist!!
Saknar honom lite sådär lagom mycket för mycket. Så får de nog bli.
Har bara tråk biokjemi ändå på torsdag & biologi som jag redan kan på fredag.
Ja så var saken klar.
Blev förresten glatt överraskad när jag såg mitt konto idag. CSN är bra ibland.
Surt att man måste betala tillbaks det :P

Nej plyugga. Sen blir det Greys anatomy med E & L.



Me love dig. Puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback