Togaparty

Ja så var Fadderveckan slut. Är ganska skönt faktiskt.
Är trött. Nya intryck, nya människor, aldrig ledig, ny skola,
alltid fest. Så ikväll. Ska jag inte göra något alls.
Skönt. Kanske en bio eller film-mys.
Jag ska plugga matte större delen av dagen iallafall.
Hade tänkt träna, men med min träningsvärk i HELA kroppen.
Magen är värst. Så fort jag skrattar krampar hela magen. Iii skönt.
Jag ska snart på prommenix med Erle.
Sen blir de nog en väldigt slapp lördag.
Nästa lördag är jag hemma :) iiii. Längtar längtar.
Mest längtar jag efter André.
ska pussa massor massor på han när jag anländer till Challaberg.

Lärde norskar att lyssna på Carola- på egna ben (de var väl inte sådär jätte populärt)
Och "ponken tecknet" Ja Olsson vet vad jag menar, Haha.

Vimmelbilder

  







Nej. Promenix var det.

Snakkes. Puss


Kommentarer
Postat av: micka

haha ja vet va du menar!! :) fel tecken ponken!! :) haha roligt!

2009-08-30 @ 15:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback