Söndag

Ja igår var det Faddervors, var med grupp 9 + faddrar. var i ett stort hus med massa folk. Riktigt trevligt.
Öl, vin ja allt var som de brukar. Norskar kan festa dom.
Skulle in på Grand sen, 20 års gräns, jag försökte 2 gånger. Men icke, sen hostade jag som en galning så jag gick hem vid halv 1 tiden. Erle fick falsklegg och lyckades komma in. Tsss.
Vaknade vid 9 tiden, såg på ett avsnitt av prison, frukost & nu degar jag framför datorn och pluggar lite matte.
Försöker komma ihåg hur man pluggar. var ett tag sedan. hehe.
Mamma & pappa kommer sen och ska äta mat. Gott gott. Dom har varit o vandrat i något norskt fjäll.
Har kommit på att jag är liiite bortskämmd. När pappa & mamma kom hit i Torsdags så hade pappa med sin en ny mobil & en ny kamera till mig. (eftersom jag tappade min i asfalten på hamnfesten och den numera bara tar svarta kort) Han är bäst min pappa.
Iallafall så dricker jag mänger med kaffe för det är så skönt för halsen.
Lite ringrostig sådär.
Nu ska jag återgå till min nya dyra norska mattebok.


      




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback