Söndag

Idag har jag bott i Kongsberg i 2 veckor. Och det känns bra :)
Trivs bra här.
Igår var det matte, promenad, mat, träning, matte & bio som gällde.
Filmen vi såg var nog de konstigaste jag sett på länge, eller inte så konstig egentligen.
Men var inte förberedd på att den skulle vara så som den var.
I natt kunde jag inte sova, kändes som man var hemma i arvika och bilarna åkte runt runt.
Men somnade nog tillslut. Nu har jag ätit frukost och dricker kaffe, pluggar om grafer och liknande.
Blir nog en ganska lugn söndag. Ska träna en sväng tror jag & den vanliga promenaden med Erle.
Sen får vi se vad dagen bjuder på helt enkelt.
Snart åker jag hem :)
Längtar längtar såå.


Kommentarer
Postat av: micka

gå in på youtube och sök på the little rascals!! :) mycket bra grejer!! haha

2009-08-30 @ 15:44:49
Postat av: André

Bilarna åkte runt runt? sen bor du i boda ;) puss

2009-08-30 @ 15:45:32
Postat av: kaj

skönt. jag är lite orolig för dig. har du skype?

2009-08-30 @ 21:41:40
Postat av: Kristin

Micka: sjukt kul. hahaha skrattade så jag höll på att dö.

André: jaaa, bilar kör runt runt som i Arvika. Jaja, men boda är i Arvika kommun!

Kaj: Behöver inte vara orolig (: Ingen skype. får skaffa!



Pusss

2009-08-31 @ 07:26:21
Postat av: A

puss ;)

2009-08-31 @ 19:08:41
Postat av: A

puss ;)

2009-08-31 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback