Skola Iiii

Jag ska snart till skolan. Ska på något vis bli kul. Ja nu hur Biokemi kan vara roligt vet jag inte.
Men tack gode gud att jag läste naturvetenskapliga basåret förra året.
Känner igen de mesta och de som inte läst matte,biologi eller kemi förr, de sliter nu ist.
Så jag är nöjd.
Igår var de matte, baka kaka, fika med Erle & Svanhildur, träna, bli yr i huvudet, ´äta middag, matteplugg & avslutades med film med Erle & ett telefonsamtal hem till André.
Idag är det skola, föreläsning 8-10. Sen ledig till kl 14, ska sitta & nöta in lite matte formler. Sen är de grupptimme i biokemi. Sen kl 16 är dagen slut.
På kvällen kan de bli en träningstur, har enorm träningsvärk.
Jaa vi får se, sen plugg plugg. De bästa till Sist; Greys anatomy. Yeeeej.

Nej skola.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback