Seg.

Jag är seg. Har inte gjort något vettigt alls idag.
Försöker plugga matte. Men de är så tråkigt så man kan dö.
Jag har läst gamla bloggar ist. Roligare.
Funderar på att träna, fast jag har väldigt ont i mina lårmuskler.
Sen är jag inte 100 pigg sen igår.
Seg är ordet.
Väldigt seg. Jag & Erle har iof varit ute och gått i en timme eller nått.
Köpt papper till skrivaren & handlat mat.
Hade köpt världens äckligaste kaffe (kostade iof bara 12 kronor så kunde väl ha listat ut det iof)
Men nu köpte jag zoega. De är riktiga grejer det.
Så jag har ätit rester från igår & druckit kaffe.
Nu ska jag försöka mig på polynomdivision igen.
Går de inte så tränar jag hellre.

Jag saknar Solberga lite. Hehe, läste bloggen sen klasskampen. Det var riktigt kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback