men guuuud.

Jag är helt jätte trött.
Trotts att jag inte gjort allt för mycket idag!
Jag tog en springtur, skulle springa till skolan...Men jädrings jag atppade bort mig i villa område.
Så jag sprang runt och tittade på hus ist. Sen började det ösregna & åska så de blev ingen lång tur.
Men imorgon ska jag ta en tur längs älven.
Och ska försöka ta en trur till skolan och kika lite innan vi börjar på Onsdag,
Gulp, nerverna börjar komma. Men tror verkligen de kommer bli hur bra som hellst.
Bara den där första dagen som ska bli gjord.
Men alla har ju sin första dag¨så är nog inte ensam om att sova lite oroligt imorgon.
Nu sitter André och fusk tittar på Prison säsong 3. Han är dum.
Jag är trött och ska snart gå o krama om AJ.



Jag fick en inflyttningspresent av mamma, min fina säl. AJ. Fin fin säl.
Mjuk är han också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

britta är snäll hon..en liten säl du kan mysa med när du känner dig ensam!! :)

2009-08-17 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback