Kongsberg

Jag har anlänt till min nya hemstad. Tsss.
Känns riktigt bra. Fräsch lägenhet och jätte mysig stad!
Så igår flyttade vi typ hela dagen, André & jag lite lätt slitna efter 4 timmars sömn.
Sen lämnade mamma & pappa mig & André.
Vi åt smörgås & såg på Priosonbreak innan båda somnade innan kl 10.
Sen sov vi till halv 11 idag. Frulle o sen lite mys & kaffe.
Nu har vi gjort stan, större än jag trodde!
Köpte internet kabel & tv antennkabel (som icke fungerar, men André jobbar på det)
Nu ska jag laga lite lunch, sen en springtur genom kongsberg och
antagligen prisonbreak  som vanligt, beroende.

     


Puss & kram från Kongsberg.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad mysigt :) inte alls illa ju. mkt bättre än ja trodde :) Grattis f d sambon :)

2009-08-17 @ 17:08:33
Postat av: Anonym

Men de verkar ju jätte mysigt. Mera bilder vill jag se :) måste komma och hälsa på dig alltså! <3

2009-08-17 @ 20:30:43
Postat av: sara

det förra inlägget var från mig..hehe

2009-08-17 @ 20:31:41
Postat av: Kristin

Jaaa, kom o hälsa på. Haha, om ni får plats. Tsss ;) Tror jag kommer trivas så bra så! Puss

2009-08-17 @ 21:00:34
Postat av: Anonym

ser ju jätte fint ut kicki! hoppas du kommer trivas där nere nu!! :) kommer sakna dig. vi får se till att höras mycke på internet!! pusspuss kompis!

2009-08-17 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback