Kaffe&geometrisk optikk

Nu sitter jag med en kaffe kopp och skriver rent antecknigar från dagens föreläsning.
Var ganska intressant, men åter igen sånt som jag redan gjort. Men det var tur!!
Våran lärare hade ganska grov bergen dialekt så hängde inte med på allt han sa.
Men vänjer mig nog.
Började skolan kl 8, slutade kl 10. Lagom.
Var och kollade på gym. Ska bara bestämma mig nu! Ivrig att börja träna som vanligt.
Hem och bytte om och iväg på mini löprunda. Vågade inte springa så långt eftersom jag fortfarande hostar.
Fast börjar få min normala röst tillbaka :)
Ska skriva lite till sen plugga lite matte innan rebuslöpet börjar.
Vet fortfarande inte vad det är för nått!!

Nu är jag glad och längtar inte hem lika mycket. Solen skiner & jag har fått tränat.
Då blir man glad och lycklig. tsss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback