Fredag

Gaaah. Jag orkar inte packa. de är för jobbigt. så istället har jag idag:
vaknade kl 6 av andrés dumma väckarklocka. Mina myggbett började klia på foten så jag
gick upp och åt en maffig frukost med A innan han åkte till jobbet.
Jag somnade om gott, mätt i magen o allt.
till kl 9 då pappa ringer och väcker mig.
Åkte till stan o klippte håret. Tycker om att klippa mig.
En sväng på stan o köpte bra-ha-saker.
En platttång fick jag med mig från pappas jobb också.
Ibland älskar jag att pappa valde att hoppa av gymnasiet och bli vitvaruhandlare.
Nästa gång jag är där inne ska en fin brödrost inhandlas. IIiii.

Nej nu ska jag ut o springa lite innan jag börjar packa. sen dricka vin.
Helena & sanna intar Arvika. Ska bli väldigt kul att se dom igen.
Sen kommer Moa, Sofi, Sara, Elin & Lottie. Jaaa vilken kväll vi kommer få.
Lovley.

Kommentarer
Postat av: Moa

JA!!! Vi kommer att ha så kul, och det ska bli underbart att få träffa er:)

Pussgurkan!!

2009-08-14 @ 12:48:30
Postat av: sofi

håller med moa jag, wiho! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback