Dunder & Brak

Ja nu var jag dunder förkyld. Snoret rinner, huvudet spränner & halsen värker.
Men efter 12 timmars sömn, mår huvudet & halsen lite bättre iallafall.
Snoret rinner på.
Nu ska jag äta lite kokt ägg, tror de är bra för förkyldning. Städa lite & sen
kanske krypa ner under täcket och vila.
Sen ska jag banka på dörren hos Erle och se om vi ska ta en liten promenad.
Ikväll är det Faddervors. Ja nu vad det betyder. Men antar att det handlar om Fest & alkohol.
Undrar om min förkyldning vill ha alkohol. De tror jag inte.
Men de kommer den nog få ändå.
De är bara nollning en gång.
Nu måste jag gå och snyta mig igen....

Jag saknar André.

Kommentarer
Postat av: André

Saknar dig också! puss

2009-08-22 @ 17:05:39
Postat av: sofi

kör på du, förkyld kan man vara när man blivit gammal :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback