dag?

Kan inte komma på vad det är för dag. dagvilsen delux. Jag har massor í mitt huvud. Vet att jag ska jobba idag.
På kvarnen. Sen måste jag nog börja packa. Gulp. Om precis en vecka kommer jag stå blnd massa okända människor och ska börja skolan. i en ny stad. om tre dagar flyttar jag. Jag har inte packat något.
Vet för tusan inte hur stället jag ska bo i de kommande 3 åren ser ut. Jaa jag är lite lite nervös.
men de är bara de där att börja som är jobbigt sen kommer de bli bra!
Jag är helt trött i kroppen efter mina 11 timmars jobb igår. Men fick belöning, middag på Olssons brygga med mamma,pappa,kajsa, ulf, eva & frida. Sen träffade jag mina kära vänner i en timme eller så.

Nu ska jag åka, sälja kakor en sista gång.





där ska jag bo.....


Kommentarer
Postat av: sofi

uh, då är vi två. jag är så sjukt nervös verkligen. jag är till och med nervös och funderar över vad jag ska ha för kläder första dagen :p känns som när man började högstadiet typ, haha. vilken dag börjar du? :) hörde att ni skulle ut i helgen förresten - har pratat lite med sara & moa, funderade på att hänga på kanske, känns nästan som förr ;p blir det fredag eller lördag, eller båda? puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback