Bye Bye sverige.

Nu gör jag mitt sista blogg inlägg från Boda på ett tag. eller kommer säkert hem snart men imorgon blir jag norge-bo på heltid. har packat massa saker. Hela BMW är fulllastad + ett släp. Jaaa, hur de ska få plats i mina 19 kvadrat?!
Ackackack. Men de blir nog bra.
Sen har jag världens bästa pojkvänn som ska bo hos mig de första dagarna. Han ställer upp min man.
Nu ska jag iväg till Sara, är inte allt för sugen på att gå ut när man ser att de SPÖ regnar.
Sen har jag fortfarande lite vinhuvudvärk, om sanningen ska fram vore det bra mycke skönare att ligga i en soffa med en godisskål och en film.
Men, de får bli imorgon de! NU. Ska jag göra min sista kväll i Arvika på ett tag.

Pusss&Klemm


Du är bäst älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback