Bättredag

Nu är jag gladare. Åt lite tonfisksallad & gick promenad med Lisbeth & Erle. Mat & luft är bra.
Vi kollade på lite tv osv också. Nu är jag hemma och har/skulle/inte/borde pluggat matte.
Men jag orkade inte. Jo ett tal! Så lite duktig har jag varit.
Nu får vi se vad som händer ikväll. eftersom jag är hostig & snorig så vågar jag inte träna än.
Så halva mitt liv är borta. Men imorgon tror jag att jag kan ta en springtur iallafall.
Och fixa medlemskap på något gym :) Vill träna träna träna.
Nej, de blev nog en film.
Bra inför kvällen de. Sen blir de sova & imorgon har vi matte fåen kl 8-16.
 Loooovley dag.


Bara för sara är så fin

Hahaha, Älskar den bilden.

Olsson & Richardson.

Jag saknar Rhodos.

Kommentarer
Postat av: micka

mycket fina bilder måste ja säga!! :) hehe

uuu va gött om vi kunde dra till rhodos igen!!!

2009-08-25 @ 11:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback