Ackack

Jag är förkyld. Ja de blir väl så när man pussar på en snorande pojkvänn och springer ute i klänning när de spöregnar.
Idag har vi fått massor med info. Och jag har försökt fått politiatest, som skolan måste ha för o veta att jag inte är någon galning som vill sticka ögonen ur folk. Måste skaffa norskt personnummer, eftersom jag måste ha ett norskt bankkort & det behövs i skolan. Men då måste jag ha mitt pass, och det är hemma i sverige.
Mycke konstiga saker som jag måste fixa.
Jag har precis avslutat ett samtal med André på Msn, haha. fjorton år igen. Men det är dyrt att ringa till sverige.
Så prata över internet är inte så dumt. Pratade med A´s Mamma också.
Nu ska jag iväg på gruvetur. skönt att det inte är någon alkohol med i bilden idag.
Blev mycket öl igår. Men kul vart det.
Nu ska jag gå & banka på Erle´s dörr.

Puss&Kram från norsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback