Wellwell

Jag är kass på att blogga igen. Men min syster har haft mitt internet för sitt Ex.jobb. Men nu har hon åkt hem och jag fått tillbaks det. Jiipiiee.
Summering av vad ni missat av mitt OTROLIGT händelserika liv.
Söndag: sova länge, frukost, fixa sista på bilen, tvätta farfars bil (tjänade 30 kr, lyx) Lunch, till K-stad mini shoppingtur med mamma & Kajjan. Till lägenheten och ha mini spa, sen sova.
Måndag: upp och sprang på morgonen, sen skola från halv 9-.12. Åt lunch på skolan och skyndade ner till stan och mötte Elin. Vi shoppade lite, eller jag tittade mest. Elin var duktig och shoppade. Lunchade, (eller mest elin, jag drack kaffe) och jag var på besök hos optikern, sen begav vi oss till IKEA inte varit där sen i höstas så det var kul Köpte tyg och ram som jag gjorde en tavla av, den blev fin, sen lite annat smått och gott till lägenheten. Synd att jag snart flyttar börjar precis komma iordning. Elin åkte hem och jag började skruva på min ram, jag är inte så händig. Blev skogstokig så jag var tvungen att gå ut o springa en sväng igen, och ojoj vad fort jag sprang. Bra och springa efter man försökt sätta ihop nått man köpt på IKEA... Sen pluggade jag lite, sen tröttnade jag och åkte och hälsade på Carro en tur. Hem och sova.
Idag: Skulle upp och springa kl 6. Tittade ut genom fönstret och såg en mulen och regnig himmel, så somnade om. Upp till skolan, fysik föreläsning. tråk tråk. Hoppade kemi lektionen och åkte hem och städade hela lägenheten. Luktar gott...
Nu ska jag göra lite på min hemtenta. Sen träning.

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback