Visdomstand.

Jag har kommit till en slutsats, att visdomständer kan man klara sig utan. Jag har en brus alvedon som bubblar på min onda tand, men tandläkaren sa att det var bra med sprit, kanske ska ta sig en hutt?.
Mor och jag kuttade förrut, tungt gick det men det var skönt. Mycket skönt.
Sen pluggade jag en stund. (bara för att minska ångesten) Och smidde planer för imorgon. Ja mina vänner imoregon ska vi leka, eller 4/5 av la familia iallafall. Lottie verkar ha fastnat i norgelandet. Men i Maj då jäklarens.
Ska skolka imorgon, jag hatar kemi. det är tråkigt. tråkigt. tråkigt. ja de går nog inte att förklara hur tråkigt det är.
Men får väl försöka göra nått litet bara för att.
Nej nu ska jag krypa till kojs, bara för att jag inte har nått annat att göra. Händelserikt liv. OOooh ja!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback