Vår.

Jag är glad. Tentan imorse gick som smort. eller nu ska jag kanske inte överdriva men hoppas innerligt på etrt godkännt, jag blev faktiskt förvånad över hur "lätta" uppgifter han gav oss. Eller endel va svåra, skit samma jag väntar o ser med spänning resultatet någon gång i framtiden.
Efter tentan åkte jag hem och började fixa och dola. Städade min garderob och vek alla kläder fint. Jag har varit lite av en ruka richardsson de senaste veckorna som mamma kallar mig när jag slänger kläder omkring mig.
Sen dammade jag alla skåp, hyllor osv. Dammsög och skurade och bytte sänglakan. Nu är det vårfint hos mig också.
Jag åkte ner och hälsade på carro, pratade, fikade och jag dammsög lite åt henne också.
Nu har jag varit och handlat, ska bjuda min käre pojkvänn på mat när han kommer. Och efterrätt blir det vit choklad pannacotta, länge sen jag gjorde det.
skulle gärna gå ut o springa en tur, men jag kan knappt gå för jag har så ont i mina hälar, skavsår fast ändå inte. INga blåsor men förjävlar va ont det gör. Haha. Inte lätt när man har nya skor.
Så jag ska istället hoppa in i duschen och sen ska jag njuta av att inte plugga.



De där är äkta kärlek de. iallafall från mickas sida, Lottie ser skeptisk ut. Hon håller sig kanske som jag till norska gutter nu förtiden. Nej ska hoppa in i duschen.

Jag saknar er,...

Kommentarer
Postat av: sara

saknar dig och alla, tur de är sommar snart<3

2009-04-03 @ 20:49:18
Postat av: Moa

Jag saknar dej oxå!! Som bara den..fasen, dags att ses snart nu!!!

2009-04-05 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback