Torsdag

Bättre dag idag, än igår iallafall. Solen skiner. Riktigt fint vårväder ute nu. Man får inte klaga. Nej nej.
Varit ledig idag, men ack för den som tror att man ska få slappa och bara vara en hel dag. icke sa nicke.
Varit i skolan och pluggat inför tentan imorgon från halv 9 till 3. Fick riktigt mycket gjort och några saker lossnade, unge fär 1/100 del. Men bättre än inget alls. Klarar jag den här tentan ja då ska jag hoppa upp och ner genom hela universitetet. Jag är ganska säker på att jag kommer få min första omtenta på den här kursen. Men har varit inställd på det så det känns inte allt för hemskt om de skulle bli så.
Åkte in till stan med Sanna Och jannike förrut, jag fixade en synundersökning. Ser som en 86 åring halv blind gubbe ibland. Sen så tog jag en prommenix hem, solen va riktigt varm skönt. Mindre skönt var att jag hade mina nya skor. Och jag fick väldigt väldigt ont i mina fötter, skavsår. Men de hör nya skor till.
Åt lite pasta förrut, har varit sugen på det hela veckan men jag tuggar ju bara på kaninblad. men nu ville jag ha varm mat. Så sagt och gjort. Sen somnade jag i en kvart. Sweeeet. Nu dricker jag kaffe och ska kolla igenom matten för allra sista gången. Sen ska jag sticka, lägga mig i sängen och se på film. Hört att det är bra uppladdning inför en tenta.

Imrogon ska de bli tenteskrivning från kl 8-13. Tror dock inte att jag kommer sitta så länge. Sen hem och städa lägenheten (har inte gjort det ordentligt på gud vet när) Sen ska jag ta en kopp te hos carro ( om hon är färdig pluggad). Sen kommer Adnré och vi ska ha mysfredag. På lördag blir det shopping sen hem och baka bullar (man måste ha bullar när man ska till fjällen) och sen ev. träffa mina kära vänner. Saknar dom som aldrig förr.

nej Matte, derivera och logaritmer, andraderivator, siinus cosinus och gud vet allt. Varför varför ska man kunna detta????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback