Torsdag

Gårkvällen var mycket mycket bra. Vi grillade massor med mat, åt maten. Gott. Tror aldrig min mage varit så mätt, sen avslutade vi med spel. Rita & Gissa. hahah ja de var kul. Somnade som en stock.
Idag vaknade jag kl 7. pigg pigg, men vägrade gå upp så somnade om lite. kl 8 gick jag upp, dolade lite. Ut och springa. Var tveksam mot detta eftersom min säng är skön. Men tog tag i saken, och fy faan va härligt. solen sken, det var varmt och det gick lätt.. kom hem och la mig på mage på golvet och skulle göra rygglyft, jag upptäckte några dammråttor så jag dammsög också. Duschade, och nu sitter jag och äter frukost, är så mycke godare när man har tränat på morgonen. Ska snart åka hem mot Boda och invänta mor & far innan vi åker till västkusten.
Min Moffa blir 80 år idag. Puss på han,


Mormor & morfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback