Torsdag

Ny dag. Igår somnade jag 20 i 10. Jaaa jag var trött. Sov som en stock till kl 10 idag. Nu är jag piggare än piggast.
Åkte till tandläkaren, jag har ont. Ajajaj, jag förstår att bebisar blir gnälliga när dom får tänder. Jag är 19 år och gäller som en 5 åring. Blir jag inte bättre sa dom att dom skulle dra ut den. AJ.
Nu är jag hemma och ska äta lite mat, sen ska jag o mor ta en springtur. Vi ska ju vara med i springtävling nästa lördag så man får väl jobba på flåset lite kanske. Annars blir de nog lugna gatan. Försöka ta tag i mitt liv och börja plugga igen, inte det lättaste när man har varit slapp i en vecka. ack ack.

Nej ska äta mat. Eller försöka pilla i mig lite, kan inte gapa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback