Tisdag

Sitter i soffan, med en sprakande ren lägenhet. Det luktar gott, eller det skulle lukta gott om de inte stank lax i hela lägenheten. Förberedde inför imorgon. Tänkte matlåda, men kom på att jag börjar kl 1, så kan lika gärna äta hemma. Ack ack. Är ganska nöjd med mig själv just nu, har skrivit 2 uppgifter på kemi hemtentan bara 2 kvar och dom ska jag göra imorgon och på fredag då jag är ledig. Så är den ur världen. Sen har jag varit på Bodyattack och bokstavligt talat tränat skiten ur mig. Var så jäkla trött efteråt, när jag kom hem la jag mig i hallen pladask på golvet och vilade i 5 minuter. haha. Ja jag var sliten, men det var så fruktansvärt kul idag och var tvungen o ta i allt jag hade. Nu är jag en människa igen efter en dusch och knäckebröd och yoghurt. Inte fel inte.
Nu ska jag slappa i soffan, kanske kolla lite sista minuten resor. Är sjukligt sugen på att dra iväg när jag slutar skolan.
Bara slappa en vecka efter ett hårt HÅRT års pluggande. Tycker jag är värd det.

Imorgon ska jag förövrigt till tandläkaren här i K-stad. Iiiiii Dom ska titta i min mun och se om jag har infektion i tanden, fast nu tycker jag det känns bra. Fast bäst att kolla....Så slipper jag tänka på min dumma tand.

Tjoflöjt. Jag ska slappa slappa slapppaaaa.


(min syster tycker jag har för få bilder i min blogg, så nu ska jag ta en bild per inlägg, så det så.)


Fina tider på solberga gymnasiet... Tog den här bilden bara för att sara är så lyckad.

Kommentarer
Postat av: sara

verkligen äkta vänskap av dig när du la ut den bilden. Jag säger bara, hämnden är ljuv!! ;)

2009-04-22 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback