Söndag

Igår var de grillning hos Carro i Speke. Elin, jag, carro, erik, marcus & Ellika. Mysigt värre, man blir dock lite trött efter mat, massa vin och då man sitter och ser på Robinsson. Sen kom Ronia och joinade. Trevligt tycker vi.
Ludvig körde oss in till stan, tiki. De var mycket folk. Jag förstår fortfarande inte varför jag ska dricka tequila...Men jag skyller på viktor. Dansade som aldrig förr. Jag har ont i mina fötter idag.
André kom och hämtade mig kl 2. Skjutsade hem viggan, ja han är skyldig mig några skjutsar hem nu.
Åkte till charlottenberg, åt en smörgår och somnade som en stock.
Imorse mådde jag sisådär. Körde bil hem kl 12!! Tur för mig att de inte var några poliser ute.
Här hemma har jag: solat solarium, somnade direkt och vaknade efter att solariumet stängts av efter 30 min.
Sett på film, ätit mat, haft fotbad, damsugit åt mamma. Nu ska jag ev. plugga. Bara för att bättre på samvetet lite.


Kommentarer
Postat av: Elin

De va nog den roligaste utekvällen på länge de:P tihi:)

2009-04-27 @ 14:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback