Onsdag.

Vilken dag. Är helt slut... Hade fysik föreläsning från halv 9 till 12. Fysik labb till kl 2. Som förövrigt jag, sanna och helena va mycket duktiga på. klara först. Jooo jag tackar jag. Följde med helena hem och drack lite kaffe innan jag begav mig mot tågstationen. Mot kristnehamn, där hade jag 5 minuter att springa till nästa tåg. Men vi var många som skulle med tåget mot ludvika så jag följde bara strömmen. Satt på tåget och läste bok och vräkte i mig godis. jaa vad annars ska man göra i 2 timmar? Fast nu har jag ont i magen. men de går över tills imorgon, då ska jag vräka igen!!
Systeryster kom och hämtade mig vid tåget. Jag körde henne på fest, jag är trött trött tröött. så jag åkte hem till hennes och johans lägenhet och nu ligger jag i deras soffa dricker vatten och ser på hockey.
Saknar André lite jätte mycket nu. Nej ska hoppa in i duschen och sätta på mig mysbyxor.
Irmogon åker vi till fjällen, ska bara medela att det ska vara strålande spol och 10 grader varmt varenda dag. HA jag ska få fräknar!!!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback