Onsdag morgon.

Vaknade kl 6 och trodde jag skulle upp. Pigg Pigg. Sov till 7, ut och tog en springtur i ett soligt karlstad. Tyvärr gick det Tugnt TUGNT! Träningsvärk från igår, massor med slem i halsen så hostade ungefär hela tiden. men efter 50 min var jag hemma. Så nu har jag duschat, ätit frukost och nu ska jag blåsa håret innan jag åker till tandläkaren. Uscha uscha.
Fast har inte ont alls nu, men han hade sagt till mamma, jag citerar; "det är inget att leka med" så jag ska dit o ta en liten chek. Börjar skolan kl 1 idag. Och går till kl 3. Swweeeet. Vet inte vad jag ska träna ikväll riktigt. Ska ta mig en funderare.
På Lördag Caroline Falk, vill jag grilla i Speke, dricka vin och prata en jäkla massa strunt. Lyssna till min bön. Pusss.


aj löve dig.

Kommentarer
Postat av: Carro

haah snygg bild. tycker ja att vi gör :) mamma å pappa är inte hemma på lördag :) så vi kan sitta å fisa tillsammans hela kvällen där :)

2009-04-22 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback