Onsdag..

Idag har hag varit i skolan på första gången den här veckan. Också den sista! Så jag har lite påsklov jag också. Ja man ska ju inte slita ut sig i onödan. Dessutom klarade jag matte D tentan. Är så jävla glad så de finns inte..Hoppade upp och ner en stund innan Hannamaria lugnade ner mig.
Har varit och tränat i challaberg nu. Tvungen att bli av med lite energi, sen fick jag mat. Så nu är jag nöjd.
Imorgon ska jag försöka och besöka tandläkaren, har tandvärk min visdomstand börjar komma. Och det mina vänner, det gör ont!! Men har tagit ett par alvedon nu så de lättar lite. Man vill ju hellst inte gå till tandläkaren längre, dyrt.
Jusde, för att fira mina matematiska framgångar så köpte jag mig en klocka. Fin fint.
Läste på facebook (enda stället man får reda på saker om folk nuför tiden) att lottie kanske blir kvar i Oslo i sommar. Blev ledsen nu, hon skulle ju komma hem och vara hos oss. Vi 5 mot världen. Jaaa, men vi får väl se till att besöka henne i Oslo då. Närmare än hemsedal iallafall.....
Nej ska gå och göra nått vettigt av mitt liv. Så det så. och med vettigt menar jag slänga mig i soffan och dega.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback