Måndag

Vaknade upp i mitt rum i Boda. Ja inte varje dag man sover där. Skön säng. Åt frukost och packade bilen.
Jag och min TMS 402 åkte till den stora staden Karlstad. Handlade mat, eller frukt och mjölk. Enda jag behöver den här veckan. Sen hem och dola lite, nya sängkläder, städa kylskåpet. Åt en god lunch bestående av morot och kiwi. Näringsrik också. Nej mamma jag slarvar inte med maten, är bara lat och orkade inte laga. (eller är det de som kallas slarva med maten?)
Åkte till skolan, träffade vänner. Hade fysik labb med en extra dryg hans, han är extremt dryg i vanliga fall. Överlevde och nu är jag hemma och ätit mjölk och müsli. Jag skulle lätt kunna leva på vanilj yoghurt, frysta hallon, banan och flingor.
Nu ska jag plugga lite kemi innan jag och helena ska iväg och på bodystepp. SÅ det så.


fin dag på solbergas skolgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback