lördag

Igår var mycket trevligt. Åt massa mat, pratade, åt äppelpaj, såg på rolig film. Kul att få umgås lite med sina vänner. Idag är det lördag. För ett år sedan så hade vi filosofi i skolan kommer jag ihåg. Sen Steppade jag & moa. Moa tvingade mig att tvätta håret och sedan besökte jag min nuvarande boytoy för första gången. Det var antagligens moas förtjänst att det gick hem, eftersom hon föreslog att jag skulle tvätta håret (smart drag moa, smart). Det var en spännande upplevelse eftersom jag aldrig tidigare satt min fot i hålan charlottenberg. Ett år sedan, ja och A ska fira våran ett års dag med att polera min bil. Romantiskt delux..... Hahaha.



Love love love. Nu ska jag gå och leka med systeryster.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoho, vad jag är bra!! Snacka om att du & din lilla norska man är skyldiga mej en enorm tjänst en vacker dag:D

Men ärligt kikki, hade du inte tvättat håret hade jag gjort det åt dej..för efter stepp, då gör man det;)..

Puss pinglan:)

2009-04-18 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback