Haj o hå.

Sammanfattning: en mycket bra dag idag. Solen skiner, jag vaknade upp bredvid min man (ahhahaaa man, menar så klart min lilla lilla lilla pojkvänn som är lammkött, hela 4 månader yngre, vilken parantes det blev) Masade mig upp och tog tåget till Kaaarlstad. Hade kemi föreläsning som var den tråkigaste någonsin, så jag målade påskbrev istället. halv 12 tog det slut på helvetet så jag åkte hem och packade upp väskan och åt lunch, pasta med pasta.
Sen åkte jag ner och shoppade lite tröjor, sen mötte jag sanna och jannike och drack kaffe med dom. Och jag fick senaste uppdaten om årjängs skvaller. Haha. Tillbaks till skolan och fysik, lyssnade inte speciellt mycket målade mer. haha. Sanna tycker jag borde bli konstnär.
Åkte in till stan och prommenixade bort till livskraft där jag steppade loss i en timme. Göttt dää.
Nu är jag hemma och har rensat mitt kylskåp ännu en gång, men ska ju snart åka till fjällen och äta upp mig sisådär 5 kilo. Ja de är ju bara påsk en gång per år! Kanske är tur de.

Nej, eftersom jag har totalt plugg förbud ska jag krypa ner i soffan o slappa ett tag innan jag ska börja packa och sova.

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback