Dålig uppdate

Jag är hemma från fjällen med gooogelbränna! På påskafton fick jag veckans bästa telefonsamtal, mina vänner sjöng kareoke och drog en trudelutt för mig. Ja de var nästan så att man blev tårögd.
Jag tvingade mamma och pappa att åka hem på påskdagen, ja jag ville hem till min lover.
Och det fick jag, jipiiie. Så igår var jag i charlottnberg vi hade världens mest aktiva dag: Sova, äta frukost, sova, duscha, sova. Sen bestämmde vi oss för att åka till boda. Där jag nu befinner mig.
Jag är hemma med sjuk pojkvänn idag. Haha. Killar är verkligen sjuka när dom är sjuka. Tror andré har sagt att han är sjuk sisådär 378 gånger nu. Eftersom jag släpade hit honom till skogen känns det som jag får skjutsa hem honom. Så jag ska skolka. OOoooh my goood vad händer med mig. Fast det är bara en lektion på 1 ½ timme. så jag kanske överlever. nej. Nu har sjuklingen kommit upp på benen.

Puss

Kommentarer
Postat av: sara

nu får richardsson göra ett ryck och börjar blogga!!! vad ska jag läsa liksom?:)

2009-04-15 @ 14:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback