Blaaaaaöaha

Ingen bra dag alls. Inte nu iallafall.  Har panik inför matte tentan på fredag. Helt sjukt svårt. Och jag förstår inget alls just nu käns det som.
Hade kemi föreläsning imorse, vi fick tillbaks kemi tentan. Klarade den. Så de var ju iallafall lite positivt i min ganska tråkiga och jobbiga dag. Sen så har det varit sol ute. Också ganska positivt. Haft mina nya skor på mig.
Hälsat på kungen. Han var på univeristetet och hälsade på. Respekt.
Sen har dagen bestått av mest matte. Sprang en tur förrut också. Men sen har jag inte gjorrt så mycke mer. Kommer inte gå bra.
en annan positiv sak är att jag ska åka till fjällen, Nu har jag bestämt mig, efter många om och men. Vill komma bort lite. Vila och bara äta en jäkla massa godis.

Usch idag är det synd om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback