AJAJajjj.

Jag har varit hos tandläkaren. Dom tittade lite på tanden och spolade bort bakterier sa dom. Tog några röntgen bilder. Tog sisådär 10 min. Och vad kostade det? 600 riksdaler. AJAJJjj hur kan de vara så förbannat dyrt, tur att jag har en snäll mamma som ska betala den. (var hon som ville att jag skulle gå) annars kan man ju inte gå till tandläkaren som student. Och för att det skulle bli lika för både mamma & pappa var jag snäll och tankade min bil, så de inte blir orättvist mellan räkningarna för mor och far. Ja jag är bortskämd, men jag tackar min fader för att jag får ha min bil. Puss på dig. Och min mamma för att hon betalar min tandläkare, puss på dig. Tackar mina vänner för att ni står ut med mig, puss på er, tackar André för att han har stått ut med mig i ett år, puss på dig. (herrehjärtanes vad mycket pussar jag delar ut, men man ska ju berätta att man tycker om sina nära och kära, så det så)
Nej nu ska jag åka och gha fysik lektion, Jiippiuiee. Ikväll blir de RPM och sen mys med grey´s anatomy med Sanna & Helena.

Hinner ingen bild. en annan gång. Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback