Tlött.

Ligger i sängen o ska sova. Sliten, har dock inte pluggat så mycket som jag skulle ha gjort. Dumma Kristin, vi som har sminarium på Torsdag och imorgon kommer Elin & Micka så då blir de nog inte så´mycket plugg har jag en känsla av. Men men, i ett annat liv. Tsss. Felicia o jag ska sitta kvar imorgon iallafall. Är inte ens på sidan 95 som vi skulle vara med matten. Som Hanna-Maria sa, i gymnasiet hade man massor med ämnen, då lyckades man hänga med lite bra iallafall. Nu har vi 3, och ligger efter redan. Men tempot är ju en aningens högre här. Tsss.
Tränade RPM förrut. Jag har verkligen saknat spinning, att känna att man pressat kroppen till max. Skönt.
När jag kom hem stickade jag lite o skrev rent fysiken. Gjorde lite matte så helt dum kanske jag inte är. Orkar faktiskt inte mera nu.

Nu väntar min skönhetssömn. HÖhöhö.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback