tisdag

Haft fysik hela dagen. Tyvärr var mina hjärnceller lite vrånga och ville inte alls lära sig om krafter och liknande, utan de ville inte lära sig något alls. Men får hoppas att de fick in sig nån information iallafall.
Satt kvar o pluggade lite, ytterst lite men ändå. Nu har jag skrivit rent allt vi gjort i fysiken, nästan har lite kvar och ska snart dra iväg o RPM:a nu får vi se om spinningen duger på Livskraft.
Imorgon kommer Elin & Micka. Veckans höjdpunkt och vi ska gå på bio med några andra ur klassen. Om vi kan samsas om film. Tssss. Sen är det bara biologi kvar den här veckan sen hem till Arvika igen. Borde hyra ut min lägenhet på helgerna. höhö. Men de är skönt att komma hem.
Nej, ska ta o plugga lite till innan jag drar o tränar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback