Tisdaf

ledog, skönt. Men väcktes av snickare som höll på och skrek i trappuppgången. Bajs gubbar!
Carro och jag tog en morgonpromenad på en timme. Skönt att vara ute. Sen hem, duscha, städade lite, Har fått besök av dammråttor. Pluggade lite matte och sett på One Tree Hill. Grinade som tusan.
Nu ska jag åka in till stan med fullpackad väska. Ska gå på stan med Sanna en sväng. Hon ska bli fin till Årjängs Mârten. Jag ska titta på. Inte köpa något. Min plånbok skriker lite efter helgen....
En fika kanske vi hinner med också. Sen ska jag möta Carro och gå til Livskraft och va med på Carros Core. Sen hem till henne o leka.

Imorgon blir de fysik och biologi. Och jag som inte gjort fysiken än. Ack ack. Hur ska detta sluta.

Nej tjoooflöjt, nu går bussen snart. Sanna blir icke glad om jag missar den. Tsss.

Pössshaj

Kommentarer
Postat av: elin

mm vi har fucking skit tenta på fredag. 700 jävla sidor är det :( ska börja plugga nu snart tänkte jag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback