Onsdag

Den jobbigaste dagen den här veckan är gjord. Har haft fysik och biologi. Har varit allt annat än positiv till pluggandet idag. Men överlevde båda föreläsningarna tack vare Felicias färgpennor. Nu är jag hemma och har ätit soppa för att bli lite varm. Kallt o uschigt ute.
Igår var jag och fikade med Sanna och drack 1 miljard koppar kaffe så jag fick ont i magen. Sen var jag o tränade med Carro o hem till henne, lekte, såg på Top Model o sen blev jag trött o ville sova, men de ville inte Carro så hon pratade med en mycket trött Kristin som bara grymmtade till svar. Kunde inte sova av lite olika anledningar. Varmt, många tankar och en snarkande Carro. Men de va  kul o få lite sällskap.
Nu är jag dock ensam och ska plugga matte hela kvällen. This is my life, matte.

WOOooOOhooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback