NJL

Jupp. då var det dags att sova. Har pluggat, pluggat, stickat klart ett par vantar o sen ätit kvällsmat. Känns hyfsat med matten iallafall, hoppas jag klarar godkännt. Men man vet aldrig för våran matte lärare tror vi är matte snillen hela högen. Mamma ringde o sa att jag får en ny pulsklocka för den gick inte o laga! Jaaaa nu är jag ju ínte den som säger nej till nya prylar. Hohohoooo. Så nu ska de här tränas som aldrig förr.
Har packat schema hela helgen: Fredag- matteprov, hem o packa tåget hem till Arvika. Träna på HK. Sen pysenviggandag. Movie osv, ´Hem o sova.
Lördag- Upp och eventuellt skjutsa mamma till tåget. Plugga lite biologi, sen förhopppningsvis Bodeypump med Moa! och en Lunch med massa skitprat på det. Sen träffa André.
Söndag: Plugg o tvätta. Åka tillbaks till K-stad....
Nej uch, nu ska mina hjärnceller vila sig iform inför matteprovet.


Pyusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback