Natti.

Har kommit in i Bloggandet igen, utan internet i några veckor så får man ett visst bloggsug. Skriver iof inga större viktiga nyheter, men det är en tidsfördriv iallafall.
Prövade förresten brödrosten jag fick av syster i inflyttningspresent. Den tog upp ungefär hela köket och luktade plast när man rostade bröd. Brödrost från Dalademokraten, pyttsan. Så har man en far som är vitvaruhandlade o man tvingas ha en reklambrödrost. Jajjaaa, jag är inte den som är den.
Tappade bort min lägenhetsnyckel förut också, den var puttsväck. Vart hade Kristin lagt den? Joooo hon hade hängt den på en annan krok än vanligt och hängt en jacka över. Ibland är det inte lätt att vara jag.

Imorgon väntar en ny spännande dag på universitetet. Ska ha matte med Peter. Han ut som en lite kutryggig gammal sportkommentator, lite lätt mossig och tråkig. Men han älskar verkligen matte, efter varje tal han löst på tavlan backar han några steg och beundrar talet och tittar kärleksfullt på det, sen så finner han något litet fel som han rättar till och mummlar nått om att till och med han kan göra fel. Alla i klassen suckar efter att de har skrivit av hela talet (som oftast täcker ett helt A4, och tänker om inte läraren klarar av talet hur i helvete ska vi då klara det?!) Hahahaha. Sen har han alltid, då menar jag ALLTID mysbyxor, och en  grå, mycket slapp t-shirt med pennor fast knäppta i halsöppningen. Märks det att jag tycker det är kul att titta på folk?
Så imorgon ska jag ge en uppdate på hur min mattelektion gått. Jag upoptäckte att jag bara har matte fram tills november. HEeeeey Lycka.

Nej, kanske ska sova. Och vila mina trötta hjärnceller som för övrigt fått i sig alldeles för mycket kaffe... typ 3 liter. Stackars min mage.

Pöss på sä

Kommentarer
Postat av: sofi

tss, du lyckas få alla roliga matte-lärare du tror jag. först ulf, sen ingegerd och nu den där ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback