Måndag

Måndagen är avklarad, 4 dagar kvar tills matteprov. Helveteee. Men jag ska klara mig. Jag ska, därför har jag haft Matte föreläsning halv 9 -12. Sen satt jag och några andra kvar till halv 4. Då gav jag upp. För att missa träningen bara för matte, nöeeee skulle inte tro det. Så jag åkte hem, slängde på mig träningskläderna och tog bussen in till stan. Sen Steppade jag loss så att svetten sprutade. Sen till bussen och hemmåt. Nu har jag ätit smörgås med fetaost och ruccolasallad pch kaffe, Nu sitter jag återigen med näsan i matteböckerna. Jag ska ta mig fan klara av det här. Phu. Saknar Solberga, Ek3, vännerna, Arvika, La famila, patetiskkvällarna och alla helveteskvällar. Det var tider det.


Pusss

Kommentarer
Postat av: sofi

saknar också solberga, ek3, minnesluckorna och allt annat ibland. vi får fixa återträff innan vi hinner bli typ 100 år, rynkiga och halvblinda så vi inte ens känner igen varann tycker jag ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback