Måndag

Känns som en bra dag. Redan när jag vaknade var det en bra dag. Sen kom jag på Bussen o vi hade den glada o snälla busschaffisen. Missade första bussen till Universitetet men fick ta 3:an istället. Men de gjorde inget det heller. Matten va väl inte speciellt kul. Men började med ett hyfsat lätt kapitel. Och jag & Felicia satt kvar tills 1 o jobbade. Så har inte så mycket kvar på läxan. Så nu ska jag vila ett tag, eventuellt städa lite. Mamma & pappa ska låna l'genheten på lördag. Bäst att göra lite fint kanske. Thihi.
Sen ska jag på Bodystepp premiär kl 5. Sen handla mat o sen plugga lite på kvällen.
Bra dag. Fast saknar mina vänner där hemma. Men förhoppningsvis kommer Elin & Micka på besök till onsdagen. HUhuhu

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback