hujk

Då var onsdagen gjord också. HUhu. Tiden går så jäkla fort. Imorgon har vi gått i skolan en månad. Och jag leveer. antar att det är ett positivt tecken. har haft matte idag, va lätt skönt o få tid att lägga på lite annat. Ska göra lite biologi frågor innan Micka 6 Elin kommer. Sen ska vi på Bio med mina kära klasskompisar. Felicia, Sanna, Helena, Hanna-Maria & Pelle tror jag de blir. Ska bli kul o ses utan matteböcker eller dumma fysikformler i hjärnan.
Sitgter o äter frysta hallon (skräll) Men har avancerat o köpt frysna mango och annanas också. Gött Dä.
Har diskuterat dialekter idag. Hmmm,. Jag & Sanna pratar grovt. Nähä? hahaha.

Nej biologi var det. Wooho just nu känns allt väldigt bra. skolan r rolig, många nya roliga vänner och man börjar förstå en 4:del av vad läraren säger. Jag gör framsteg.
haha

PPÖÖööös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback